HrvatskaVijesti

Nakon što je primila cjepivo protiv COVID-19 liječnica završila na KBC-u Rebro

Nakon što je primila cjepivo kao zaštitu od virusa COVID-19, mlada liječnica iz Opće bolnice Bjelovar zbog određenih je smetnji prebačena u KBC Rebro gdje detaljno istražuju što se točno dogodilo.

Naime, odmah po primitku cjepiva kod liječnice se pokazala alergijska reakcija u obliku crvenila zbog čega je dobila kortikosteroide koji su, pretpostavlja se, izazvali dodatne probleme. Što se točno dogodilo i koji su razlozi, ne može nitko točno ustvrditi s obzirom na to da su pretrage još uvijek u tijeku.

“Potvrđujem navod iz vašeg upita da je kod jedne naše zaposlenice nakon primljene doze cjepiva došlo do određene reakcije. Obradi i liječenju se pristupilo simptomatski te je zaposlenica upućena na daljnju obradu u KBC Zagreb kako bi se dodatnim pretragama utvrdio razlog reakcije. Postupak ispitivanja i obrade još nije u potpunosti okončan niti je postavljena konačna dijagnoza te bi bilo vrlo neozbiljno donositi preuranjene i ishitrene zaključke i mišljenja. Tim više što se zaposlenica ne nalazi na obradi u našoj ustanovi te ne raspolažemo relevantnim podacima”, odgovor je ravnatelja Opće bolnice Bjelovar, prim. dr. med. Ali Alloucha, navodi Večernji list.

Kako je portal 24 sata neslužbeno doznao od anonimnog izvora, liječnica je zapravo imala komplikaciju zbog svoje ranije bolesti, napada migrene, a ne zbog cjepiva, a kako su se njene kolege u Bjelovaru uplašile, dovezena je na Rebro. O slučaju ništa detaljnije nije znala ni infektologinja i članica Stožera dr. Alemka Markotić.

“Dok se slučaj istražuje, bilo bi neozbiljno iskakati s bilo kakvom informacijom. Čeka se analiza. Ministarstvo će dati sve relevantne podatke kad se istraživanje završi”, kazala je dr. Markotić, napominjući da o slučaju ne zna ništa više jer liječnica nije boravila na njenoj klinici

“Dr. Fran Mihaljević”. Hrvatska agencija za lijekove i medicinske proizvode (HALMED)”, odgovorila je portalu 24 sata rekavši kako je pacijentica 40 minuta nakon cijepljenja razvila neposrednu reakciju preosjetljivosti u obliku crvenila na koži, slijedom čega je primila antialergijsku terapiju te je sljedeći dan razvila neurološke simptome.

“Slijedom ocjene svih zaprimljenih informacija, koje uključuju i opsežnu neurološku obradu i mišljenje neurologa, zaključeno je kako povezanost neuroloških simptoma s primjenom cjepiva nije vjerojatna. Neurološki simptomi vjerojatno su povezani s antialergijskom terapijom koja je primijenjena zbog alergijske reakcije. Alergijska reakcija smatra se povezanom s primjenom cjepiva. Prema dostupnim podacima, bolesnica je sada urednog neurološkog statusa. Ove informacije evidentirane su u bazama nuspojava te se koriste pri kontinuiranom praćenju sigurnosti primijenjenih lijekova”, zaključio je HALMED

www.medjugorje-news.com/narod.hr

Vezani članci

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button