ČUDESNO Evo što je Isus rekao Mariji Valtorti o Torinskom platnu
Prije nego što je postavljeno u grob, Isusovo tijelo bilo je omotano lanenom tkaninom duljine 436 cm i širine 110 cm. Torinsko platno je najpoznatija kršćanska relikvija, zadivljujuje svijet znanosti “fotografskim filmom” Kristove muke, smrti i uskrsnuća. Isus je živ!
U desetom svesku privatnih otkrića slavne talijanske mističarke Marije Valtorte 22. veljače 1942. godine zapisane su sljedeće riječi Gospodina Isusa:
“Veronikin šal poticaj je za vaše skeptične duše. Vi hladni racionalisti, koji kolebajući se u vjeri provodite bezdušno istraživanje, usporedite odraz lica na tom šalu, s odrazom na Torinskom platnu. Prvo je lice živog, drugo lice mrtvog. Međutim, duljina, širina, somatske značajke, oblik, karakteristike su jednaki. Postavite ove dvije refleksije jedna na drugu.
Vidjet ćete da odgovaraju jedno drugome. Ja sam. Želim te podsjetiti tko sam bio i tko sam postao iz ljubavi prema tebi. Da se ne biste izgubili, ne postali slijepi, ova dva razmišljanja trebala bi vam biti dovoljna da vas odvedu do ljubavi, obraćenja, Boga. “
I doista znanstveno istraživanje potaknuto ovom objavom, pokazalo je da oba lica – ono na Torinskom platnu i ono u Manoppellu – u strukturi i dimenzijama odgovaraju 100 posto jedno drugome. Ova je korespondencija toliko jedinstvena da moramo govoriti o matematičkom dokazu. To je ista Osoba, pravi Bog i pravi čovjek Isus Krist, koji je umro i uskrsnuo za naše spasenje.
Torinsko platno
Prije nego što je postavljeno u grob, Isusovo tijelo bilo je omotano lanenom tkaninom duljine 436 cm i širine 110 cm. Torinsko platno je najpoznatija kršćanska relikvija, zadivljujuje svijet znanosti “fotografskim filmom” Kristove muke, smrti i uskrsnuća.
Znanstvene studije navode da je refleksija na Pokrov nastala zbog prisutnosti pravog razapetog tijela. Ostavio je odraz u fotografskom negativu na tkanini. Postojane su i mrlje od krvi koje nose AB krvnu grupu, muške osobe, baš kao i sva druga euharistijska čuda diljem svijeta a koja su znanstveno proučavana.
Dugogodišnja istraživanja Torinskog platna, koja su proveli znanstvenici iz različitih područja znanja, pokazala su da ono nosi lik muškarca u dobi od 30 do 35 godina, visokog 178 cm i teškog 79 kg, koji je imao bradu i dugu kosu, snažne i proporcionalne građe tijela i lijepih semitskih crta lica. Taj je čovjek bio izložen strašnim mučenjima bičevanja, okrunjen trnjem i raspećem. Po cijelom tijelu koje se ocrtava na platnu vidljivo je čak 600 rana i raznih ozljeda.
Znanstvenici s NASA-inog svemirskog istraživačkog instituta izjavili su: “Za nas znanstvenike mogućnost falsificiranja Torinskog platna bilo bi veće čudo od Kristova uskrsnuća, što bi značilo da sva znanost 20. stoljeća ne bi mogla napraviti ono što je navodno napravio krivotvoritelj u 15. stoljeću, što je smiješno “.
Fizičari američke zrakoplovne akademije J. Jackson i E. Jumper otkrili su da je odraz na Pokrovu trodimenzionalan i da je prozirno žute boje. Nema pigmenata, boja ili prisutstva bilo kakvih boja. Pa kako je stvorena slika?
Znanstvenici ukazuju na tajanstveno zračenje, bljesak energije koji je platno učinio žutim samo u svom vanjskom dijelu. Odraz na Torinskom platnu je neizbrisiv, ne može ga ništa izbrisati. Slika je savršeno ravna. Uopće nije deformiran i, prema zakonima optike, paralelna je projekcija.
Torinsko platno je nemoguće krivotvoriti, ne postoji takva tehnologija
U prosincu 2011. znanstvenici talijanske nacionalne agencije ENEA iz Centra za nuklearna istraživanja u Frascatiju blizu Rima, nakon pet godina intenzivnog istraživanja i pokušaja ponovnog stvaranja slike koja se pojavljuje na Torinskom platnu, ustanovili su da moderna znanost to nije u stanju napraviti, reproducirati odraz koji bi bio imalo sličan.
Ti su istraživači izračunali da bi tajanstveni bljesak energije koji je stvorio sliku na platnu morao biti 34 bilijuna vata vakuumskog ultraljubičastog zračenja. Trenutno na svijetu nema uređaja koji bi mogli generirati zračenje takve snage.
Do sada su konstruirani samo uređaji koji mogu generirati zračenje snagom od nekoliko milijardi vakuumskih UV zračenja. Sve ukazuje na to da se taj bljesak energije dogodio u vrijeme Isusova uskrsnuća i učinio da se slika cijelog tijela odražava na platnu.
Forenzički stručnjaci koji su istraživali Torinsko platno otkrili su da je Isusovo tijelo bilo omotano tkaninom otprilike dva i pol sata nakon smrti i u njemu je ostalo do 36 sati. Krvni ugrušci u Pokrovu su netaknuti, pa Isusovo tijelo nije istrgnuto s tkanine, već se vinulo kroz nju.
Kad je apostol Ivan ušao u Isusov grob i vidio grobne krpe netaknute, s raskopčanim trakama, ali bez tijela, to je za njega bio očit znak uskrsnuća jer je to platno toliko čvrsto bilo vezano da ga čovjek sam nije mogao skinuti. Zato je npr. kad je Isus uskrsnuo Lazara rekao okupljenima da pomognu Lazaru skinuti platno u koje je mrtvo Lazarevo tijelo bilo umotano.
Stoga u Evanđelju čitamo: “Vidio je i vjerovao” (Iv 20,8). Gledajući oblik netaknutih grobnih platna, Ivan je vjerovao da je Isus uskrsnuo iz mrtvih. Također, i danas, mnogi znanstvenici i ljudi koji su vidjeli sliku Torinskog platna povjerovali su u Isusovo uskrsnuće.
Sva znanstvena istraživanja ukazuju da je podrijetlo Torinskog platna iz Kristova vremena. Iznimka su istraživanja iz 1988. godine, čiji se pogrešni zaključci sada nedvosmisleno odbacuju.
Danas imamo znanstvenu sigurnost da su istraživanja s izotopom 14C 1988. godine provedena na uzorku uzetom s mjesta na platnu koji je u srednjem vijeku popravljen pamučnim nitima.
U dijelu platna iz kojeg je uzet uzorak za datiranje bilo je samo 40% izvorne drevne platnene tkanine, a preostalih 60% materijala činila je pamučna nit iz srednjeg vijeka.
Tu je činjenicu, nakon temeljitih znanstvenih istraživanja, 2005. godine dokumentirali prof. Raymond Rogers i njegov istraživački tim. Ovo otkriće objašnjava osnovni uzrok pogrešnog rezultata datiranja 14C koji je ukazivao na stvaranje Torinskog platna između 1260. i 1390. godine.
Ako se i danas neki masovni mediji pozivaju na rezultate istraživanja iz 1988. godine kao na znanstvenu sigurnost, očigledna je manipulacija i zavaravanje ljudi.
Papa Ivan Pavao II u Torinu: Torinsko platno odraz je Evanđelja
Isus Krist je učinio sve da nas spasi, a svim nevjernicima, sumnjičavima i mlakima upućuje sljedeće: “Najviše me boli nevjera u Moju dobrotu. Ako vas Moja smrt nije uvjerila u Moju ljubav, što će vas uvjeriti? ” (Dnevnik sestre Faustine 580).
Dajući nam odraz svog mučenog tijela u Torinskom platnu, Isus poziva sve na obraćenje.
“Prihvaćajući argumente mnogih znanstvenika”, rekao je sveti Ivan Pavao II. – Sveti torinski pokrov poseban je svjedok Pashe: muke, smrti i uskrsnuća. Tihi, ali iznenađujuće smislen svjedok! Za vjernika je prije svega važno da je Torinsko platno ogledalo Evanđelja. Svaka osoba, razmišljajući o tome, doživljava unutarnju uznemirenost i šok.
Suočen s takvom patnjom, vjernik mora duboko uvjereno uzviknuti: “Gospodine, ne bi me mogao voljeti više!” U tihoj poruci Pokrova čovjek čuje odjek Božjih riječi i stoljetnog kršćanskog iskustva: vjerujte u Božju ljubav, najveće blago koje se nudi čovječanstvu i branite se od grijeha, najveće nesreće ljudske povijesti “(Papa u Torinu, 24. svibnja 1998.).
Božansko lice Manoppella
Na velu veličine 17 × 24 cm, uokvirenom u srebrni relikvijar u crkvi u Manoppellu, nalazi se slika lica uskrslog Krista. Šal Manoppello fino je platno, zvano morska svila, koja je bila najskuplja tkanina u antici. Platno je prozirno, nježno i vatrootporno poput azbesta.
Na nju ne može ništa naslikati, jer na nju ne možete staviti nikakvu boju. Dugogodišnja znanstvena istraživanja potvrđuju da imamo posla s velikom misterijom, jer na ovom velu nema ni najmanjeg traga boje, a postoji prekrasna slika. Slika Božanskog lica nije čovjekovo djelo – ona je stvorena zahvaljujući posebnoj Božjoj intervenciji u vrijeme uskrsnuća.