Predviđa li Biblija nuklearni rat u posljednjim vremenima?
Biblija ima puno toga za reći o tome što će se dogoditi u budućnosti. A jedno od zasigurno najčudesnijih, zapanjujućih i najstrašnijih proročanstava sadrži predviđanja koja zvuče poput nuklearnog rata. Ovo se danas može činiti itekako realnim ako uzmemo u obzir trenutno stanje između Rusije i Ukrajine.
Indija, Pakistan i Sjeverna Koreja imaju potencijal preplaviti svjetsko tržište plutonijem, visoko obogaćenim uranom ili stvarnim nuklearnim bombama. Samo je pitanje vremena kada će neki tiranin nabaviti bombu te biti voljan detonirati je. Ono što se dogodilo u Hirošimi tijekom Drugog svjetskog rata samo je mikrokozmos onoga što bi se moglo dogoditi u budućnosti.
Današnje nuklearno oružje daleko je moćnije od onoga korištenog u Drugom svjetskom ratu. Osim toga, sada postoji dovoljno nuklearnog oružja da uništi cijeli planet nekoliko puta. Kada pogledamo Bibliju i njena predviđanja o budućnosti, jedno se posebno odnosi na mogućnost da svijet bude uništen vatrom.
Apostol Petar kaže da je potop uništio drevni svijet u Noino doba. Ali onda nam govori da će svijet budućnosti uništiti vatra: „A sadašnja nebesa i zemlja istom su riječju pohranjena za oganj i čuvaju se za Dan suda i propasti bezbožnih ljudi.“ (2. Petrova 3,7).
Apostol Petar nas podsjeća da Bog “ne želi da tko propadne, nego da svi dođu do obraćenja” (r. 9). To je želja Božjeg srca. Ali za one koji ne dođu do pokajanja, koji ne dođu da predaju svoje živote Gospodinu, doći će sud.
Stih 10 kaže: “Ali dan će Gospodnji doći kao tat u noći.” Izraz dan Gospodnji odnosi se na bitku kod Armagedona, vrijeme kraja, konačni budući sud. Ostatak 10. stiha glasi: “Nebesa će proći uz veliku buku, elementi će se rastopiti u žarkoj vrelini, zemlja će također i djela koja su na njoj izgorjeti.”
Biblija ne spominje izričito nuklearni rat imenom, ali ovo svakako zvuči tako. Božji sud bi mogao doći na kozmički način. Moglo bi doći kao rezultat ljudskog rata. To bi moglo doći kao izravna božanska osuda od samog Boga. Ali dok Petar ovo opisuje, čini se da govori: “Svijet je u ratu, a taj rat je Božji sud.” Bog će povući svoju ruku zaštite i dopustiti da se cijeli pakao oslobodi na zemlji kao osuda bezbožnosti ljudi. U svjetlu svega ovoga, Petar dalje kaže da se radujemo novom nebu i novoj zemlji (2. Petrova 3,11-12).