UŽAS Postavljene jaslice sa dvije “Marije”
“U sredini jaslice s malim Isusom, lijevo Marija, a desno paralelno s Marijom još jedna ženska figura odjevena u odjeću sličnu Marijinoj, ali s velom dugine boje. Dalje desno od nje stoji sv. Josip.”
Župnik crkve sv. Petra i Pavla u Capocastellu, rođen je 1963., svećenik je biskupije Avellino od 24. listopada 1992. Prvi put pokušao je započeti život posvećene osobe u opatiji Montevergine, zatim u sjemeništu u Beneventu. Ondje je više puta pokazao stavove nediscipline i netrpeljivosti prema Instituciji u kojoj se školovao i čiji je ministar trebao postati. Očito je s vremenom zamaglio te osobine dovoljno da bude primljen u svećenstvo. Ima iskustva u inozemstvu, uključujući i ratna iskustva.
U posljednje vrijeme postaje zapažen zbog svoje posvećenosti obrani homoseksualnih osoba.
U njegovoj župi vjernici su bili iznenađeni u najmanjem slučaju, nesvakidašnjim jaslicama. U pozadini vol i magarac. U sredini jaslice s malim Isusom, lijevo Marija, a desno paralelno s Marijom još jedna ženska figura odjevena u odjeću sličnu Marijinoj, ali s velom dugine boje. Dalje desno od nje stoji sv. Josip. Na pitanje o motivaciji, rekao je da su njegove “inkluzivne” jaslice, u smislu da uključuju jednu od stvarnosti koje živimo u našim župama, ne postoji samo tradicionalna obitelj, nego postoje i drugi načini postojanja obitelj i moramo ih uključiti u naše zajednice.
Po njegovom mišljenju, jaslice bi poslale “inkluzivnu” poruku njegovoj zajednici. S obzirom da svi ljudi imaju ista prava i dužnosti. Budući da je Crkva majka koja dočekuje i da je Evanđelje ponuda spasenja svima, da u Kraljevstvu nebeskom nećemo uzimati ni žene ni muževe, bit ćemo kao anđeli (Mk 18. ,25), ono što je ovaj svećenik možda propustio jest da Jaslice ne slave obitelj, one slave Otajstvo koje kuca na vrata srca.
U redu je poduzeti sve mjere da nitko ne bude osuđivan i osuđivan, uvrijeđen ili marginaliziran zbog svoje seksualne orijentacije, ali se također ne može poreći da je ljudska prokreacija moguća samo iz zajednice između muškarca i žene. U svojoj Svemoći Bog je Mariji dao privilegij da može začeti dijete bez fizičkog susreta sa svojim suprugom Josipom, ali je i on pozvan da bude sastavni dio ovog događaja, pozvan na jedinstvenu misiju: brinuti se za utjelovljenu Riječ Boga i Djevice odabrane da mu bude majka.
Dočekivanje ljudi ne može proći kroz vrijeđanje Božjeg plana i ljudi koji su uključeni, u ovom konkretnom slučaju žene Marije i njenog zaručnika Josipa. Istina je da je oko njih moglo biti puno ljudi, njihova seksualna orijentacija nije bitna, bitno je da su dočekali istinsko Svjetlo koje je došlo na svijet. Je li svećenik razmišljao o svemu ovome? Je li smatrao da je njegova gesta uvredljiva prema Bogu, prema svetom Josipu? Jedno je braniti ljude, a drugo vrijeđati Misterij.