Evo što je Isus rekao mističarki Mariji Valtorti o Torinskom platnu
Prije nego što je postavljeno u grob, Isusovo tijelo bilo je omotano lanenom tkaninom duljine 436 cm i širine 110 cm. Torinsko platno je najpoznatija kršćanska relikvija, zadivljujuje svijet znanosti “fotografskim filmom” Kristove muke, smrti i uskrsnuća. Isus je živ!
U desetom svesku privatnih otkrića slavne talijanske mističarke Marije Valtorte 22. veljače 1942. godine zapisane su sljedeće riječi Gospodina Isusa:
“Veronikin šal poticaj je za vaše skeptične duše. Vi hladni racionalisti, koji kolebajući se u vjeri provodite bezdušno istraživanje, usporedite odraz lica na tom šalu, s odrazom na Torinskom platnu. Prvo je lice živog, drugo lice mrtvog. Međutim, duljina, širina, somatske značajke, oblik, karakteristike su jednaki. Postavite ove dvije refleksije jedna na drugu.
Vidjet ćete da odgovaraju jedno drugome. Ja sam. Želim te podsjetiti tko sam bio i tko sam postao iz ljubavi prema tebi. Da se ne biste izgubili, ne postali slijepi, ova dva razmišljanja trebala bi vam biti dovoljna da vas odvedu do ljubavi, obraćenja, Boga. “
I doista znanstveno istraživanje potaknuto ovom objavom, pokazalo je da oba lica – ono na Torinskom platnu i ono u Manoppellu – u strukturi i dimenzijama odgovaraju 100 posto jedno drugome. Ova je korespondencija toliko jedinstvena da moramo govoriti o matematičkom dokazu. To je ista Osoba, pravi Bog i pravi čovjek Isus Krist, koji je umro i uskrsnuo za naše spasenje.
Prije nego što je postavljeno u grob, Isusovo tijelo bilo je omotano lanenom tkaninom duljine 436 cm i širine 110 cm. Torinsko platno je najpoznatija kršćanska relikvija, zadivljujuje svijet znanosti “fotografskim filmom” Kristove muke, smrti i uskrsnuća.
Znanstvene studije navode da je refleksija na Pokrov nastala zbog prisutnosti pravog razapetog tijela. Ostavio je odraz u fotografskom negativu na tkanini. Postojane su i mrlje od krvi koje nose AB krvnu grupu, muške osobe, baš kao i sva druga euharistijska čuda diljem svijeta a koja su znanstveno proučavana.
Dugogodišnja istraživanja Torinskog platna, koja su proveli znanstvenici iz različitih područja znanja, pokazala su da ono nosi lik muškarca u dobi od 30 do 35 godina, visokog 178 cm i teškog 79 kg, koji je imao bradu i dugu kosu, snažne i proporcionalne građe tijela i lijepih semitskih crta lica. Taj je čovjek bio izložen strašnim mučenjima bičevanja, okrunjen trnjem i raspećem. Po cijelom tijelu koje se ocrtava na platnu vidljivo je čak 600 rana i raznih ozljeda.
Znanstvenici s NASA-inog svemirskog istraživačkog instituta izjavili su: “Za nas znanstvenike mogućnost falsificiranja Torinskog platna bilo bi veće čudo od Kristova uskrsnuća, što bi značilo da sva znanost 20. stoljeća ne bi mogla napraviti ono što je navodno napravio krivotvoritelj u 15. stoljeću, što je smiješno “.
Fizičari američke zrakoplovne akademije J. Jackson i E. Jumper otkrili su da je odraz na Pokrovu trodimenzionalan i da je prozirno žute boje. Nema pigmenata, boja ili prisutstva bilo kakvih boja. Pa kako je stvorena slika?
Znanstvenici ukazuju na tajanstveno zračenje, bljesak energije koji je platno učinio žutim samo u svom vanjskom dijelu. Odraz na Torinskom platnu je neizbrisiv, ne može ga ništa izbrisati. Slika je savršeno ravna. Uopće nije deformiran i, prema zakonima optike, paralelna je projekcija.
Forenzički stručnjaci koji su istraživali Torinsko platno otkrili su da je Isusovo tijelo bilo omotano tkaninom otprilike dva i pol sata nakon smrti i u njemu je ostalo do 36 sati. Krvni ugrušci u Pokrovu su netaknuti, pa Isusovo tijelo nije istrgnuto s tkanine, već se vinulo kroz nju.
Sva znanstvena istraživanja ukazuju da je podrijetlo Torinskog platna iz Kristova vremena. Iznimka su istraživanja iz 1988. godine, čiji se pogrešni zaključci sada nedvosmisleno odbacuju.