ČUDESNO Analiza Torinskog platna otkrila Isusovu krvnu grupu
Kako bismo sa stopostotnom sigurnošću mogli znati da je Isusova krvna grupa AB? Koliko god bilo izgledno da ne možemo znati Isusovu krvnu grupu sa apsolutnom sigurnošću, čini se da nam je Bog na svoj čudesan način dao vrlo veliki broj dokaza koji dokazuju da je Isusova krvna grupa AB (najvjerojatnije AB pozitivna).
Jedan od najočitijih je svakako Torinsko platno; platno u koje je Spasitelj umotan položen u grob do uskrsnuća. Zatim sudarion iz Ovieda uz dosta važnih euharistijskih čuda, povijesnih i nedavnih, čiji su rezultati krvnih pretraga dosljedno potvrdili krvnu grupu AB. Zapravo, nedavna znanstvena analiza krvi još je jednom potvrdila krvnu grupu AB u Platnu i Sudarionu-dvije svete relikvije za koje se vjeruje da su fizički dotakle Isusovo tijelo i sadrže Njegovu dragocjenu krv.
Rijetkost krvne grupe AB među ljudskom populacijom
Zajedno, krvna grupa AB (i pozitivna i negativna) jedna je od najrjeđih krvnih grupa kod ljudi, sa samo približno 3,4 posto svjetske populacije ima AB+, a samo 0,6 posto populacije s AB-. Ono što AB krvnu grupu čini još posebnijom, osim činjenice da je najrijeđa, je to što ljudi koji imaju AB krv mogu primiti krv od bilo koga, pa su stoga poznati kao „univerzalni primatelji“, za razliku od svih drugih krvnih grupa koje mogu primati samo iz drugih specifičnih krvnih grupa. Stoga se krvna grupa AB naziva krvnom grupom “univerzalni primatelj”.
Stoga se postavlja pitanje-zašto bi Isusova krv bila univerzalno prijemljiva za sve krvne grupe čovječanstva? Što bi to moglo značiti? Pa, tu se znanost i vjera mogu vrlo dobro spojiti. U euharistiji često govorimo o “primanju” Isusa u svetoj pričesti. Kad konzumiramo euharistiju, Isus se doslovno sjedinjuje i postaje jedno s nama, Tijelo, Krv, Duša i Božanstvo. Međutim, od svog početka Crkva je oduvijek učila da euharistijsko zajedništvo teče u dva smjera, Isus se sjedinjuje s nama, a mi se pridružujemo u zajedništvu s Njim-jer kad se pričestimo, zapravo je manje važno da Isus postane dio nas, nego to je od toga što postajemo sve više dio Njega – i, prošireno, sve više dio njegova Tijela, Crkve.