VJERA I DUHOVNOST

Svećenik upozorio na tetovaže: ‘Ne kažem da su svi tetovirani prokleti, ali …’ 

Kaže da je sve češći slučaj da se za uklanjanje tetovaže treba moliti i molitva iz rimskog obrednika

Dozivanje duhova čak i kroz igru, okultne seanse, tarot karte i energetsko iscjeljivanje imaju jednu zajedničku stvar: služe kao ulazne točke za demonsku aktivnost.
“Sotona je stvaran.

Vjeruj mi. Sreo sam ga mnogo puta”, rekao je vlč. Jim Mattaliano, predsjednik Instituta Pape Lava XIII. i pomoćnik Međunarodne udruge egzorcista.

Vlč. Mattaliano i vlč. John Clote, potpredsjednik instituta, nedavno su vodili četverosatnu radionicu za svećenike iz biskupije Phoenix. “Ne bojte se: snaga vašeg svećeništva ozdravljenje je unesrećenih”, privukao je svećenike iz cijele biskupije na dan obuke o tome kako prepoznati sotonistički utjecaj i manifestacije.

“Đavao želi da svećenici vjeruju da on ne postoji jer ako može dobiti pastira, ovce postaju ranjivije. Kao što je slavno rekao sv. Ivan Vianney, ‘Svećenik ide u raj ili svećenik ide u pakao s tisuću ljudi iza sebe’”.

Primarna briga svećenika je spas duša, rekao je vlč. Mattaliano i podsjetio svoju braću svećenike. „Kristov nalog svima nama uključuje oslobađanje duša od đavolskog utjecaja. Za to ste zaređeni i ovlašteni.”

Nažalost, većina muškaraca ne dobiva poduku i obuku u ovom području tijekom godina sjemeništa. U razgovoru za The Catholic Sun nakon radionice vlč. Clote se usmjerio na nepostojanje ove vrste obuke.

“Posljednjih 60 i više godina ovaj materijal i obuka uglavnom su izostajali iz sjemeništa i svećeničke formacije”, rekao je vlč. Clote, dodajući da je njegov rad s Institutom Pape Lava XIII. pomogao da su on i vlč. Mattaliano bolji svećenici.

“To nam je dalo pravo prepoznavanje Božje moći koju nam je dao da u svećeništvu da pomažemo ljudima.”

Spasenje duša prava je i pretežna briga rimokatoličkog svećeništva i svakog pojedinog svećenika. Ta Bogom dana pomoć da se duše oslobode od utjecaja i moći Sotone mogla bi se usporediti s oruđem, vlč. rekao je Clote. “Ako ne uzmete u ruke čekić i čavao, libelu i ravnu i pilu, kuća se neće izgraditi.”

Uzroci su razni; od nepraštanja do tetovaže

Obojica vlč. Mattaliano i vlč. Clote ukazali su na Ponovljeni zakon 18:9-12, biblijsku zabranu vještičarenja, proricanja i drugih okultnih praksi. Ljudi se otvaraju sotoninom utjecaju kroz sudjelovanje u takvim aktivnostima, ali i druge ulazne točke koje su svjetovnije: napast i uobičajeni grijeh, na primjer.

Vlč. John Nahrgang, vikar za evangelizaciju biskupije Phoenix, nazočio je radionici i složio se s tom ocjenom.

“Grijeh koji se ponavlja, posebno smrtni, jedan je od načina na koji nas grijeh ranjava. Gasi milost posvećenja u srcu.

Kada griješimo, to može otjerati zaštitnu snagu milosti”, rekao je vlč. rekao je Nahrgang. “Ako ste upleteni u ozbiljan grijeh, kada vam je ta zaštitna milost oduzeta, ranjiviji ste na suradnju s neprijateljem i ranjiviji ste na duhovne napade.”

Zatim, tu su manje očite ulazne točke za đavla: neopraštanje i rane poput traume i zlostavljanja.

“Opraštanje je mnogo moćnije nego što mislimo, a neopraštanje može biti mnogo štetnije nego što mislimo za naš duhovni život”, rekao je fra Clote. Kada odbijemo oprostiti, na kraju nosimo duhovnu težinu neopraštanja.

“Toliko ljudi u sebi nosi to neopraštanje, tu ogorčenost, tu osvetu, tu želju da ta osoba plati za taj dug pravde, za tu ranu ili zlostavljanje. Taj dug pravde moramo predati našem Gospodinu.”

“Kad netko uđe u ispovjedaonicu i kaže: ‘Oče, imam nekontroliran bijes’, ja kažem: ‘Hajde da razgovaramo o tome.’ Ili: ‘Oče, ne mogu zaustaviti ovaj određeni uobičajeni grijeh. Čini se da postoji blokada.’

Postoje li trenuci kada su ljudi samo napeti i imaju velike strasti? Naravno. Ali ono što vrag radi jest da će uzeti te elemente strukture osobnosti i raspalit će ih, pojačat će ih i polijevati će benzinom vatru te strasti kako bi ona još više eksplodirala.”

Još jedan način na koji ljudi mogu nesvjesno otvoriti vrata đavlu je kroz tetovaže. Koliko god da su tetovaže sveprisutne ovih dana, u krivu su oni koji misle da su tetovaže bezopasne. .

“Ne želimo da mislite da je svaka osoba koja hoda okolo s tetovažom prokleta ili tako nešto”, rekao je fra Clote. Unutar industrije tetovaža vrijednih 2 milijarde dolara godišnje su praktičari koji su uključeni u okultizam i koji proklinju svoju tintu. 

“Kada osoba tada ima tu tetovažu na svom tijelu, ima prokleti predmet doslovno na svojoj koži. Nose je posvuda”, rekao je vlč.  Clote. Postoji proces uklanjanja tetovaže često, kažu ovi svećenici iz iskustva,  uključuju i  posebne molitve iz rimskog rituala.

Četiri vrste demonskih napada

Iako je jedna od Sotoninih najpriznatijih taktika širenje sumnje da on uopće postoji, postoji i opasnost od opažanja demona iza svakog grma. Neki od treninga tijekom radionice bili su usmjereni na pomoć svećenicima da razaznaju koji bi slučajevi mogli biti više povezani s mentalnim ili tjelesnim zdravstvenim problemima, a koji su zaista demonski.

Što biste trebali učiniti ako sumnjate da je demonska umiješanost u vaš vlastiti život?

“Većina ljudi to bi trebala riješiti na razini župe sa svojim župnikom”, rekao je vlč. Clote svećenicima. “Većina onoga što ćete vidjeti nije posjedovanje. Bit će to stvari s kojima ćemo se svi mi u ovoj prostoriji, uz određenu obuku, moći sasvim dobro nositi. Najvažnije je da imate pastirsko srce, jer ispred vas se uvijek nalazi jedna duša.”

Četiri su načina na koja se vrag manifestira na izvanredne načine u ljudskim životima: ugnjetavanje, opsjednanje, zaraza i posjedanje.

“ Ugnjetavanje ili opresija — ovi napadi doista slome osobu”, rekao je fra. rekao je Mattaliano. “To je ogroman niz negativnih događaja, fizičkih bolesti… oni su češći nego što mislite.”

Opsjedanje se općenito sastoji od pretjeranih misli, slika u umu, mašti ili sjećanju koje žrtva nije u stanju izbaciti. “Osoba se muči fiks idejom za koju zna da nije od njih i želi je odbaciti, ali je to vrlo teško jer je tako duboko utisnuta u njezin ili njezin um ili duh”, rekao je vlč. rekao je Mattaliano.

Infestacija  ili zaraza je demonski napad koji je usredotočen na imovinu ili objekte i ima veze s “doživljavanjem svih vrsta paranormalnih aktivnosti i poremećaja”.

U težim slučajevima — na primjer, opsjedanja — vrijeme je da zatražite pomoć egzorcista biskupije.

Prema kanonu 1172 prema Kodeksu kanonskog prava Katoličke crkve, “Nitko ne može zakonito izvoditi egzorcizam nad opsjednutima osim ako nije dobio posebno i izričito dopuštenje lokalnog ordinarijata.”

“Često čujemo da je posjednuće rijetko, ali kad jednom upoznaš priličan broj egzorcista, shvatiš da i nije baš tako rijetko.”

“Postoji proces u kojem osoba, svjesno ili nesvjesno, pristaje na demonski odnos koji rezultira unutarnjom infiltracijom jednog ili više demona koji sada imaju zakonsko pravo da budu tamo,” vlč. rekao je Mattaliano.

“Oni preuzimaju kontrolu nad umom i tijelom osobe, ali ne i dušom. Volja je ono protiv čega se bore. I što je posjed jači, ostaje im manje volje.”

Vlč. Clote je rekao da njihov cilj nije pretvoriti svakog svećenika u egzorcista, nego osnažiti svećenike da rade ono za što su već posvećeni.

“Postoje trenuci u kojima bih volio da svatko može svjedočiti, barem jednom, što se događa tijekom svečanog obreda egzorcizma, jer to može promijeniti život, na dobar način. Bog ponekad dopušta ovu duhovnu nevolju kao čin milosrđa. On na taj način očituje svoju ljubav i svoja svojstva i kao dokaz postojanja đavla za obraćenje grešnika.”

www.medjugorje-news.com

Izvor
vjera
Napisite nam Vaše svjedočanstvo

Vezani članci

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button

Adblock Detected

Molimo Vas ugasite AdBlock-er