Proročanstvo Gospe vidjelicama o trojici Papa koji će prethoditi kraju vremena – Može li ovo biti “kraj vremena” koji prorekla Gospa?
Proročanstvo Gospe vidjelicama o trojici Papa koji će prethoditi kraju vremena – Može li ovo biti “kraj vremena” koji prorekla Gospa? Priča o Gospi od Karmela u Garabandalu započela je 1961. 4 djevojke rekle su da su vidjele Gospu i svetog Mihaela arkanđela.
To se dogodilo u blizini San Sebastiána de Garabandala, teritorija koji pripada biskupiji Santander, u Španjolskoj. Bilo je to 18. lipnja 1961., da budemo precizni, a vizije će trajati do 13. studenog 1965. godine. Četiri djevojke koje su navodno vidjele Gospu bile su Conchita Gonzalez, Maria Dolores Mazón (Mari Loli), Jacinta i Maria Cruz Gonzalez (Mari Cruz). Conchita je prva primijetila viziju. Odjednom je pala na koljena i zabacila glavu unatrag, kao da gleda vrlo visoko. Nakon nje, ostale su djevojke zauzele isti položaj, u obožavanju, u ekstazi. Arkanđeo Mihael ukazao im se prvi i to 10 puta prije nego što je najavio dolazak posebnog posjeta, onog Blažene Djevice Marije od Karmela.
Poruka Gospe od Garabandala
Stoga se Gospa 2. srpnja ukazala u San Sebastiánu de Garabandal držeći Djetešce Isusa u naručju i pozvala sve prisutne (kako su rekle vidjelice) da zajedno mole svetu krunicu. Bila je s dva anđela i iznad nje djevojke su vidjele oko, Božje oko koje gleda na svijet. Ljudi su dolazili u gomilama i mnogi svećenici također. „Moramo učiniti mnogo žrtve, mnogo pokore, često posjećivati Presveti Sakrament, ali prije svega moramo živjeti na ispravniji i svetiji način. Ako to ne učinimo, stići će nas kazna. Kalež se već puni i, ako ne promijenimo svoje živote, stići će vrlo ozbiljna kazna na cijelo čovječanstvo”, jedna je od brojnih poruka Djevice.
Conchita je bila ta koja je počela zapisivati ono što je Gospa otkrivala, s vremena na vrijeme. Poruke su pozivale na obraćenje, mir, molitvu; neka otkrivena proročanstva ili strašne vizije o kraju svijeta kakvog danas poznajemo.
2000 ukazanja u 4 godine
Dana 18. lipnja 1962., na dan patrona, zaštitnika župe San Sebastián de Garabandal, mnogi ljudi tvrde da su imali istu viziju. Kamera je uspjela uhvatiti trenutak! Ukazanja je, u te 4 godine, bilo više od 2000 i događala su se u različito vrijeme, čak i noću. Za svako ukazanje, djevojke su primile 3 unutarnja poziva, pripremajući ih da padnu na koljena i prime vizije. Netko (čak i liječnici) ih je pokušao bocnuti, prodrmati, tijekom ukazanja, ali one nisu gubile to stanje ekstaze ni zbog čega, ni zbog čega što se oko njih događalo (slično vidiocima u Međugorju).
Ekstaza ih je transformirala – mnogi su to rekli – i postale su lijepe, serafske i, ponekad, ostajale lebdjeti u zraku. Nakon završetka ukazanja, Conchita, Maria Dolores i Jacinta posvetile su se vjerskom životu, a mnogi koji su odlazili na to mjesto rekli su da su primili čuda i ozdravljenja.
Dvojbe oko Garabandala i crkveno “ne”
Međutim, u isto vrijeme netko je počeo sumnjati u činjenice koje su ispričale te 4 djevojke, tim više što se Crkva nije izjasnila ni u njihovu korist ni u njihovu obranu, a nije ni do danas. Godine 1970., dakle, kardinal Francesco Seper, prefekt Kongregacije za nauk vjere, ponovio je da se nadnaravna priroda tih događaja ne priznaje. Isti rezultat dala je kurija Santander. Godine 1996., u Santanderu, monsinjor Jose Vilaplaua učinio je samo potvrdio ono što su njegovi prethodnici već utvrdili.
Iako Gospa Karmelska od Garabandala nije službeno priznati kult, propagira se i, kao što se događa s drugim mjestima o kojima Crkva nerado proglašava, posjećuje se. Skeptici se prisjećaju izjave koju je Conchita napisala u ljeto 1961. o znaku koji bi se tamo očitovao (još se nije dogodio) i opisala ga na sljedeći način: “Neće biti ni najmanje sumnje da dolazi od Boga ( …). Ai Pini (mjesto ukazanja) zauvijek će ostati znak čuda. Moći će se snimiti i prikazati na televiziji”. Također u tom razdoblju, djevojke vidjelice bi izvijestile da je Gospa imala namjeru dati vid Joeyu Lomanginu, slijepom mještaninu, koji je umro u lipnju 2014., a da se čudo nije dogodilo.
Proročanstvo TROJICE papa
Umjesto toga, u prilog kultu Naše Gospe od brda Karmela Garabandala, izvještavamo o “proročanstvu TRI Pape”, koje se odnosi na ono što je Conchita napisala u ljeto 1961. Odnosi se na dijalog između Conchite i njezine majke Anicete i opisan je u knjizi “Garabandal – Božji prst” povjesničara Albrechta Webera: “Kad se u gradu čula vijest o smrti pape Ivana XXIII., mala crkvena zvona pogrebnim tonom najavio papinu smrt. Conchita je išla u crkvu s majkom Anicetom i gospođom Ortiz. Razgovarali su jedno s drugim: Papa je mrtav, rekla je njegova majka. Conchita je odgovorila: Ah, papa je mrtav. Onda ostaju TRI Pape. Zasad ništa posebno. Međutim, kod kuće Aniceta nije bila smirena i željela je dublje saznati misli svoje kćeri, koja je djelovala suzdržano u prisutnosti gđe Ortiz. Kod kuće, sama, u strahu od moguće pogreške kćeri, majka je ispituje: odakle ti znaš da su ostala samo TRI pape?
Conchita odgovara: od Blažene Djevice. Zapravo, rekla mi je da će doći još ČETIRI pape, ali jednog nije računala. Aniceta kaže: Ali zašto onda ne uzeti u obzir jednog? Conchita odgovara: nije rekla, samo mi je rekla da jednog nje uzela u obzir… Međutim, rekao mi je da će kratko vrijeme upravljati Crkvom.” Prema proročanstvu, taj papa bio je Ivan Pavao I., koji je na dužnosti ostao samo 33 dana. Nakon pape Ivana XXIII, dakle, ČETIRI Pape bi bili: Pavao VI, Ivan Pavao I, Ivan Pavao II i Benedikt XVI. Navodno je Conchita precizirala: “TROJICA Papa nedostaju i onda dolazi kraj vremena, koji nije kraj svijeta”.
Proročanstvo Josepha Ratzingera
Pa što će se dogoditi? Znamo samo da je papa Benedikt XVI., dok je bio prefekt Kongregacije za nauk vjere (1981.-2005.), imao na raspolaganju cijeli dosje o događajima Gospe Karmelske od Garabandala. Ali još ranije, 1969. godine, dao je ove izjave, aludirajući na novo doba za sve kršćane: “Iz današnje krize proizići će Crkva koja će mnogo izgubiti. Postat će mala i morat će se krenuti više-manje iz početka. Neće više moći stanovati u zgradama koje je sagradila u doba blagostanja.
Kako se njegovi vjernici budu smanjivali, izgubit će i većinu svojih društvenih privilegija.” “Bit će to duhovnija Crkva, koja neće preuzimati politički mandat, koketirati čas s ljevicom čas s desnicom. Bit će siromašna i postat će Crkva siromaha”. Može li ovo biti “kraj vremena” koji je zamislila Gospa od Karmela od Garabandala?